onsdag 28 november 2012

ett halft ark papper


                                                                                                                       David sjöberg
¨ 2012-11-28

när jag nu kollar igenom min data på gamla foton innan jag slutade 9an så väcker de
otroligt mycet minnen, som hur vi hade lodsas fhiter på raser och vad vi gjorde efter skolan hade slutat.

Som när jag och min kompis ludwig meckade med våra moppar och trimmade dom så dom gick dom en ny köpt bil, och när vi var ute och bara åkte. När vi var på väg till skolan en dag så var de lite blött ute så när vi var ute och åkte så åkte vi över någon löv pöl eller vad man nu sk säga, och
då körde han precis fraför mig så var lite svårt kört men så när jag precis trodde jag var borta från
löv pölen så gasa jag till lite och så slada jag ur och ramlade. Fick värsa ler fläcken på mina byxor.

Och när man var i skolan och bara fuckade ur på rasterna, för vi gick i baracker de sista året och dom skulle rivas sen så vi hade ett staket utan för klassrummet som var ett offer nästan vajge rast, vi sparkade bort nästan alla plankor och rev ner staket ett antal gånger.
Man kunde även sitta på lektionen och kollade ut och så ser man en stol flyga genom ett öppet fönster ur vårt klassrum.

1 kommentar:

  1. En busig, men härlig klass, antar jag. Du beskriver detta väl. /Ellinore

    SvaraRadera