onsdag 21 november 2012

Presentation av klassen!

Skriv ett blogginlägg där du låtsas att det är 2015. Skriv i presens och beskriv platsen du befinner dig på och  berätta vad du gör. Ge en kort tillbakablick av hur det var att gå på gymnasiet.

Ex:  Jag tittar ut genom fönstret och ser bara höga hus, skyskrapor. Solen gassar och kämpar sig ner mot gatan. Klockan är bara sex, men jag måste skynda mig ut, ta en vända i Central Park och köpa mitt morgonkaffe på Fifth Avenue, innan jag ska iväg till jobbet. Till praktikplatsen där jag får göra min dröm; fota på New Yorks gator. Jag saknar dock vännerna därhemma. Tänk när man gick på gymnasiet och fick hänga med sina bästa vänner varje dag. Man förstod inte hur bra man hade det.

Posta även en bild på dig själv eller gör hela inlägget till en videoblogg. Överdriv gärna! Glöm inte att tagga dig själv i inlägget. Rubrik: Namn 2015.


Så kan det också gå:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar