onsdag 28 november 2012

Mitt eget halva ark papper



Jag hade tråkigt när jag satt på bussen på vägen hem och började kolla igenom mina gamla bilder på facebook, och fastnade för en speciell bild. En bild på mig och min bästa kompis Hillevi. En där vi ser hur lyckliga ut som helst, fast det var vi ju också. Vi hade precis slutat åttan och det var äntligen sommarlov! Efter avslutningen i nån gammal kyrka hade vi bestämt att gå hem till henne för att börja vårt sommarlov tillsammans, vi skulle bada i hennes pool och jag skulle sova där. Då kändes allt så bra. Det fanns inga större bekymmer, inget som vi inte skulle kunna lösa i alla fall. Det här skulle bli ett underbart sommarlov och vi skulle träffas så ofta vi bara kunde, så var det bara.

1 kommentar:

  1. " Det fanns inga större bekymmer, inget som vi inte skulle kunna lösa i alla fall." Bra mening! Och härligt med sommarlov i åk 8! En fantastisk tid, antar jag.

    SvaraRadera